• Compleet aanbod
  • Slimme oplossingen
  • Snel geleverd

Veelgestelde vragen

Onderstaande vragen hebben we al voor u beantwoord

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Caredelta.nl doet zijn best om alle bestellingen binnen 3 tot 5 werkdagen bij u thuis te bezorgen.

Gezien de situatie m.b.t. Corona en de feestdagen, is het bij de pakketbezorgers weer druk. Hierdoor kan het voorkomen, dat het iets langer duurt voordat je bestelling door de pakketbezorgers bezorgd wordt. We doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en aan de pakketbezorgers over te dragen, dit kan soms iets langer duren. Houd via track & trace in de gaten wanneer je je bestelling kunt verwachten. Heb je nog geen track & trace ontvangen, maar wel een orderbevestiging, wacht dan even rustig af, totdat wij je bestelling verwerkt hebben.

Wat kost het bezorgen van mijn bestelling?

Bij bestellingen boven de € 25,00 wordt uw bestelling gratis verzonden.
Bestelt u voor minder dan € 25,00 dan betaalt u slechts € 6,95 verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook ergens anders laten bezorgen?

Jazeker kan dat, tijdens het afrekenen kunt u de optie “Verzenden naar een ander adres?” aanvinken. In de velden die zich dan openen, kunt u een gewenst leveradres opgeven.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Is het door jou bestelde product toch niet helemaal naar wens? Dan kan je nog tot 14 dagen na ontvangst van de aankoop afzien. Vervolgens heb je nog 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag van ons terug. Je verzendkosten naar ons worden conform onze algemene leveringsvoorwaarden niet vergoed.

Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier voor Herroeping.

Hoe lang heb ik garantie op een product?

Op elektronicaproducten zit één jaar fabrieksgarantie. Op de gebruiksartikelen zit geen fabrieksgarantie. Toch vinden wij het natuurlijk erg vervelend als u niet helemaal tevreden bent over een van onze gebruiksartikelen. Vul onderstaand formulier in en dan kijken we samen met u naar een passende oplossing.

Wat gebeurt er met mijn klacht?

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Waar kan ik nog meer terecht met klachten?

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op (https://ec.europa.eu/odr) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Hoe kunnen we je helpen?

Contact form

Bestellen & bezorgen

’s Avonds op werkdagen voor 22.00 uur besteld, morgen in huis. Houd Track & Trace in de gaten, dit is de bevestiging waarop de uitlevering door de pakketdienst te zien is. Leveringen buiten Nederland nemen doorgaans extra werkdagen in beslag. Houd rekening met een extra levertijd van 1 – 4 werkdagen, afhankelijk van het land.